-Emmis! ♥ -

har slutat äta kolhydrater..

Godmorgon alla finaste bloggläsare.
Förlåt för att jag inte har bloggat men vårat internet har inte fungerat och jag har surfat slut mitt på mobilen.
Har knapt kunnat gå in på fejsbook ens ;) 
Idag åker jag till varberg. Woopwopp.
Ska ha mysiskväll ikväll hemma hos sussie med några tjejor. Ska bli mysigt :) 
Dock är jag APTRÖTT och känner väl mig inte hundra % fräcsh.
Har noll energi då jag slutatäta kolhydrater och har motionerat en hel del och fått för lite sömn.
Inte lätt :( 
 
Igår red jag båda mina underbara hästar.
Cymric har ju vilat nu under julen och juppe har jag inte ridit på ett tag.
Båda två var grymt duktiga min finaste gullehästar! ;) ( att rida juppe var dock bäst)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0