-Emmis! ♥ -

fuck love. No fuck the person who made you think like that

Sho alla bröder från andra möder! 
Vad händer jaoo? 
Själv ligger jag och degar i sussies säng med sussie själv och amanda! 
 
phuu , det var ett helvete att ta sig till stan förut.
Jag missade blå express pga att jag skulle fixa en sak.
Och då skulle jag ta bussen till lerum för att ta tåget till stan. Men den var sent så när jag kom fram till lerum
så ser jag tåget åka.
Så det gjorde att jag missade tåget till varberg som gick 17:40 så fick ta 18:40 tåget.
Så det blev stanluff för mig ett tag!
Ohhh. På centralen så kom det typ ett helt fotbollslag och jag skojar inte.
VARENDA jävla kille var snygg. Seriöst. 16 snygga killar i en grupp. 
Åååå , Dreggelvarning! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0