-Emmis! ♥ -

Det är galet jobbigt att rida. Faktiskt.

Sho alla mina bröder ifrån andra mödrer. 
Har precis kommit hem ifrån stallet och har precis börjat tina ;)
Det är ju inte varmt ute om man säger så.
Ridpasset idag var uppbyggt såhär: 
Började att rida igenom kardiljen med tjejorna. Vi är riktigt duktiga och coola. 
Började rida halv 2 och var klar ca 20 över 2. Sen skulle jag täna för pia halv 3.
Det gick verkligen awsome. Helt sjukt vad fin hon blev :D 
Och för henne red jag i ca 50 min. Så samanlagt red jag i ca 2 timmar idag ;) 
Så är lite trött i kroppen för jag red hela passet utan stigbyglar. Och att rida lätt utan sitgbyglar känns i benen.
Den som säger att det inte är jobbigt att rida kan ju bara gå och slänga sig i väggen HAHA ;) 
 
Nu vet jag väl inte vad jag ska göra. 
Antingen ska jag ligga forever alone och kolla på tv. 
Eller så  ska jag se vad min homie sofia gör ;) 
Fast innan det ska jag äta min tonfisksallad som pappa snart ska åka och hämta.
Men HA D!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0