-Emmis! ♥ -

Denna helgen har inte varit något att hänga i granen asså...

Jamen detta var ju ett tagsen.
Hejhallå. Hur är det med er?  Jo med mig är det välhelt ok.
Är GAL1 trött idag. Har knappt sovit någonting inatt.
 
Asså denna helgen har inte varit något bra alls faktiskt.
Inget att hänga i granen som man brukar säga here in sweden. ;) 
Nejmen den har bara varit full med ånger över saker jag har gjort. 
Butbut,  taggar nästa helg iallafall. Antagligen kommer min amanda bejb hit. 
Hon om någon behöver jag just nu ♥
Yesyes. Men nu ska jag till stallet och rida för andra gången idag. Älskar kylan btw.
Men vi höres. Pussochhej!
 
kommer ihåg hur jävla kär jag var när den bilden togs. åååå. Orkar inte :( 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0