-Emmis! ♥ -

All i really wanted was to have some fun now im losing my head, im telling you one thing.

Godmorgon eller god lunch.
Var zebratrött imorse. Kunde ju som jag skrev igår inte sova. Så lätt är det inte :( 
Har spanska just nu och borde egentligen skriva samma text som igår men det är så svårt och tråkigt.
Känns mycket mer lockande att kolla på kläder istället och lyssna på musik.
Och påtal om kläder så ska jag svänga förbi solkatten sen efter skolan och kolla i den butiken där dom säljer massa fina märkeskläder.
Emma needs to shoop.
YESYES. Now You Know.
Hade gärna skrivit den frasen på spanska men jag kan inte. HAHA ;) 
PUSSHAAAJ! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0