-Emmis! ♥ -

You want me down on Earth, but I am up in space.

ååååååå , nu har vi ringt och gjort ett omval.
Får hoppas att jag kommer in på samhäll i lerum nudå. Kommer inte göra det bara för det :( 

Iallafall.
Innan jag somnade igår snackade jag med sofia på skype. Hon har det bra där borta och sköa köpa en keps till mig och ta med lite sand hem! :D 
Saknar henne redan....
Är rätt trött idag med faktiskt. Smsade till 2 , somnade , blev väckt för jag inte fick somna så la mig och lyssna på hög musik. Jag kan faktiskt inte somna när jag lyssnar på musik faktiskt.
Men sen klarade jag inte mer , så jag somnade.
Idag är det träning för pia som gäller. Älskar dressyr ! :D 
Höres snart! 
 
 
 
 
Fin gammal bild hähähähähäh
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0