-Emmis! ♥ -

you just put your lips together and you come real close!

Vilken cp kväll asså.
Hahah.
Hejsan. Kom precis innanför dörren. :D
Ska försöka dra vad vi har gjort i stan lite kortfattat , för vem vill läsa en blogg full med text ?
Drog först till liseberg och väntade på att amanda jensen skulle framträda. Under tiden gick vi in på evert toubes värld och kollade intresserat runt.....
Dock sög amanda så vi drog till götaplatsen och kollade lite där.
Så passade vi på att äta donkis.(jag tog en standrad mcflurry daim!) Sofia fick fel dippsås och allt var kaos där.
Sen när vi skulle hem dåva så funkade det inte ta sms biljett. Var tydligen nått fel.
Så jag höll ju på att inte komma hem.
och så var det en JÄTTE SNÄLL tjej som stog brevid oss som frågade vart jag skulle.
Så hon betalade åt mig. Hur snäll var inte hon? :D
Btw trodde hon inte att jag var 16,  hon tyckte att jag såg äldre ut än hennes dotter som var 19 .HÄHÄHÄH :D 
 
AA det var det det.
Nu ska jag sova tänkte jag. Har varit vaken sen 7.....
Vi höres imorgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0