-Emmis! ♥ -

varför ska allt vara så svårt ?

hejsan! kom precis hem ifrån min bästa vän.
Sov där inatt! Hahah, igår deppa vi ihop totalt xd
Känner bara att jag har valt helt fel gymnasium och jag har ingen aning om hur jag ska byta , eller om jag ens kan byta !
Någon som vet hur jag ska lösa det här? om det ens går...
 
FAN FAN FAN !
Sen åker ju hon till bulgarien imorgon.
Eftersom jag inte har några vänner så kommer jag få försöka lösa det här med gymnasiet på egen hand utan henne!
Hahah , nämen jag måste lösa det här. :D 
 
Nu ska jag till mina hästar. Ska rida ut med min syster.
Senare ikväll ska jag träffa sofia. Buhuhuhuhuhuhuhu :( 
 
Later bitches ;) 
 
 
 
Somsagt charmig som fan! 
Hahaha , spela in den här samma dag som skolavslutningen. 

Kommentarer
Postat av: josephine

Klart det går att byta :) inget att oroa dig över!
när jag började gymnasiet så ändrade jag mig flera ggr innan jag började skolan, enklast är att ta kontakt med studievägledaren på lerum tror jag, så kan hon nog hjälpa dig och tala om för dig vad du behöver göra :)

MVH

2012-08-06 @ 18:15:41

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0