-Emmis! ♥ -

Vänta vänta var är din känsla, hur tar du dig fram hur rör du dig i trängsel.

Men tjenare tjenare.
Kom precis hem ifrå skolan. Det var inte så hemsk som jag trodde.
Hamnade i SA1C. Kände faktisk 3 st som började i min klass. Sen vet jag ju vilka vissa är osv.
Men detta kommer väl bli bra hoppas jag.
Är glad att jag började på lerum. Hade inte pallat +
Nu sitter jag på mitt rum och dunkar musik och springer runt och dansar.
Är så jävla glad. Vet inte varför faktiskt.
Men just nu känns det bara som att mitt liv flyter fram :D 
Nu ska jag till stallet iallfall. Höres sen ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0