-Emmis! ♥ -

Svårt val, svårt val.

Väldans vad tidigt jag har börjat vakna nu för tiden då. Dock lägger jag mig ju mycket tidigare än innan så det kanske inte är så konstigt. :) 
Som jag skrev igår så ska jag till liseberg med min familla idag.
Men som jag känner nu har jag inte någon lust alls att åka med. Liseberg är så tråkigt.
Jag menar jag åker ju inget förutom farfarsbilar och alla barkaruseller endå... :( 
Dock skrev mamma precis att jag skulle få en GPA hjälm om jag följde med ( Till er som inte vet så är det en ventilationshjälm för 5500 kr typ, behöver en ny hjälm att hoppa i då min johnwhitiker blir alldeles för varm och hret ser nyduschat ut efter varje ridpass
Och då känns det ju genast rätt mycket mer värt att följa med. Hahah , min familj mutar alltid mig. :P
 
Vi får helt enkelt se hur jag gör. Vi får höras sedan för nu ska jag till stallet.
Adios amigooos! :D
 
 
gpa:n som jag kanske ska få.
 
 
Min fina blinghjälm som jag har nu 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0