-Emmis! ♥ -

Svar på kommentar!

lars :
du skulle la gå musik? :s
 
Svar:  
Vilket fint namn du har :D
heheh , jo jag ska det.
Men som jag sa i videoinlägget där nere så vill jag inte gå estet. hehe
Så jag ska försöka byta till samhäll istället. 
Men som sagt vi får se hur det går hahahaha xd
 
josephine 

Klart det går att byta :) inget att oroa dig över! 
när jag började gymnasiet så ändrade jag mig flera ggr innan jag började skolan, enklast är att ta kontakt med studievägledaren på lerum tror jag, så kan hon nog hjälpa dig och tala om för dig vad du behöver göra :)

Svar:  åå  gud vad bra!
Tack så mycket  :D  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0