-Emmis! ♥ -

Svar på kommentar

 
 
Hur har du fått så fin hy igen?? vad använde du förnått? :)) <3
 
Svar : jag använder acnisyl cleanser och cream. Finns att köpa på apoteket. 
Kram :) 
 
heej. 
jag tycker du och din blogg är JÄTTEFIN följer den varje dag, men jag undrar om du skulle kunna göra en header till mig om jag skulle skicka bilder?
 
Svar:
Tack så jätte mycket!, Vad kul att du följer min blogg :) 
Asså jag vet inte hur många jag har lovat att göra headrar till men inte gjort det.
Skulle inte kännas rätt mot dom andra om jag gjorde en till dig då. 
Förlåt. :/
 
jävlar va jag känner igen mig när jag läser detta!!! Har läst typ alla inlägg ovanför och de känns som jag sj har skrivit dom! jag är oxå "ensam" i min nya klass och tycker det är jättejobbigt att börja prata med främmande personer. Sen är jag inte så bra på alla ämneni skolan och de känns som alla andra är så mycket bättre än mig. haha tycksyndommig.se haha känns bara så skönt att de finns fler som jag där ute <3
 
Svar: Ja , allt annat än kul är det.
Fy. Hoppas iallafall att du kommer in i din klass snart och lär känna nytt folk :D
Kramis! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0