-Emmis! ♥ -

slog rekordet!

Åhoj skäppskrabbor. ;) 
Vilken bra uppdatering det har varit idag känner jag. Till mitt förfogande så har jag kollat på os,
Hopptränat och sist men inte minst lekt med min kompis sofia malmgren!
Måste bara slänga in lite feedback angående dagenshoppträning. Idag var det banhoppning som stog på shemat. ( Vilket var väldigt bra , för hör och häpna. Jag ska starta min ANDRA LOKALA START I HOPPNING NÅGONSIN I AUGUSTI... ) Japp , det är sant. Lilla jag som är så hopprädd.
Dessutom är detta häst vi snackar om , vilket betyder att jag ska hoppa 85 + 95. ( fanns en 85 kalss med) 
Iallafall. Gick iallafall skit bra. Min underbara prinsessa bara gled på som vanligt. Underbar är hon.
Och sen till det bästa av allt. Förra veckan slog jag mitt höjdrekord på 90 cm ( tagits på prinsen min) med 5 cm
och idag hoppade jag . bambambam.... 1Meter :D 
Helt sjukt. Jag har aldrig hoppat så högt i hela mitt liv förut.
 
Sen efter hoppistränningsis så träffa jag Sofia. Vi cyklade fört till shell och sen bort till parken.
Där åt vi en morotskaka och fixa lite stufs! Det känns bra.
Men mjaoow , nu ska jag sova. För jag ska tydligen till liseberg med min familj! Whioooo. 
Älskar liseberg ju
Godnatt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0