-Emmis! ♥ -

När jag går ner, ber du om mer!

Aldrig ska man få sova!  Helvete.
Inatt klockan 3 smsar sofia och berättar hela sin jävla livshisotia typ.....
Somnar om. Gissar vem som smsar halv 8? Jo märta! :P 
Vi skulle inte träffas i stallet förens 9 så jag hade ju kunnat sova till halv iallafall.
 
Iallafall.
Idag ska jag till stallet först och sen sa jag leka med min BÄSTA VÄN!
Jag kommer inte lämna henne för en sekund nu dom häs sista dagarna.
Måste ta vara på all tid jag kan få med henne.
Hoppas att hon har köpt en keps till mig :D 
Men nu blev jag kissenödig.
Ska nog gå upp och kissa och sen ska jag väga mig! 
LAlalaLALALAlallaLALAlALALAlLA. 
Hejdå! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0