-Emmis! ♥ -

Ni är allt , hela min värld!

Känns rätt grymt att jag vaknade vid kvart i 11 idag! 
Idag är det tisdag och det betyder.. damdamdam... BÄSTIS KOMMER HEM FÖR FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ÅÅÅ VAD JAG HAR SAKNAT HENNE. Så wihohoohho det ska blir kuligt! :D 
På shemat idag står det hoppträning och promenix ikväll.
Måste hålla igång nu för gissa vem som har gått ner 1 kilo till och nu enbat har 2 kilo kvart tills hon har nått sin mål vikt? :D 
Japp , helt riktigt. 
Jag har bara två ynka kilo kvar! :D 
Så idag är jag rätt gladis faktiskt!
Men nu ska jag till stallet och rida juppe innan träningen ikväll. 
Vi höres! 
 
 
Ni är hela min värld! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0