-Emmis! ♥ -

min kropp och den är jag nöjd med!

Jag har aldrig varit nöjd med min kropp.
Enda sen jag var liten har jag haft komplex över mig kropp och mitt utseende.
Har alltid haft ett självförtroende som legat och grävt på botten.
Men med åren har jag lärt mig att leva med mitt utseende och min kropp.
Tills i våras då jag ställde mig på vågen och såg min tillfälliga vikt.
(vad den visade tänker jag inte avslöja förens jag är nere på min målvikt)
Jag vet att jag alltid har varit stor men jag kunde aldrig tro att jag vägde så mycket.
Dom siffrorna fick mig att vakna till.
Såhär kunde jag ju inte ha det. 
Så för första gången i hela mitt liv valde jag att göra något åt saken istället för att bara stå och glo på min storväxta kropp i spegeln.
Nu har jag gått ner 9 kilo på 5 månader och jag har aldrig mått bättre.
Jag har aldrig varit nöjdare med min kropp än vad jag är idag.
Jag har tagit mitt självförtroende från boten till toppen.
Så nu ska jag göra något som jag aldrig hade kommit tanken på att någonsin göra.
Lägga upp en bild på min mage! 
 
Här är den , jag har sldrig varit stoltare över min kropp än vad jag är idag! 
(dock behöll jag brallerna på för annars hade la folk klagat på att jag viker ut mig ! ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0