-Emmis! ♥ -

Måste va på liv och död!

Herregud.
Låg och kollade på vollyboll på svt play runt nio..
Så kände jag att ögonen bara blev tyngre och tyngre.
Så jag somnade. Fattar ni..
Jag somnade.
Jag har inte somnat vid 9 på 100030393930 miljoner år. 
Jag måste vara utmattade eller något , jag kanske är sjuk ? :O 
Tänk om jag har nån mega sjukdom eller något... Vad gör jag då? 
Hahaha , okej kanske inte riktigt så allvarligt är det . Jag somnade ju faktiskt bara.
Men nu ska jag faktiskt sova vidare. Är ju lite trött.
Vi hörs imorgon tycker jag. God natt bloggisen och alla kära bloggläsare! ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0