-Emmis! ♥ -

Kiss my lips, touch my hand, give me a second chance.

Åå vad trött jag är.
Men längre än så här kan jag faktiskt inte sova. Idag är det lördag.
Det betyder att det bara är 2 dagar kavr till skolan börjar! Vet nte om jag ska skratta eller gråta...
 
Igår var jag på maskinen. ååJesus vad bra dom är. Helt klart mina favoriter ;) 
Kom iallafall hem vid 1 och somnade ine förens 2. Kanske därför jag är så trött? 
Idag är jag inte säker på vad som händer. Antingen ska jag träffa samuelpamuel ikväll.
Men går inte det träffar jag honom imorgon istället. Då är jag med sofia idag istället. 
Hoppas ni fattar ;) 
Men nu ska jag äta upp min favvo yoghurt Skyr/vanilj. 
Ha en toppen dag nu alla fina! :D 
 
Vilken cooling jag är! ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0