-Emmis! ♥ -

kiss me like you wanna be loved!

Har precis varit och följt sofia. 
Passade på att gå en liten runda när jag endå var ute och gick.
Funderar på om jag kanske ska sova. Ska upp 8 imorgon. Ska skynda mig till stallet.
För imorgon ska jag och sofia in till stan och virra runt på kulturkalaset och även leta efter hennes blivande skola. :D 
Så det blir skoj.
Har faktiskt inte så mycket mer att berätta faktiskt. Förutom att lovet snart är slut och jag är livrädd! 
Tur att jag har Märta på lerum. Jag blir ju inte helt, helt själv :D 
men vi höres imorgon. 
pussar och kyssar. 
EMMA! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0