-Emmis! ♥ -

Just idag av alla dagar..

jävla helvetes skit!!!!!!
 
Utav alla jävla dagar på hela detta året så väljer min kropp att just idag ge mig dom två största finnarna i världen...
Jag orkar inte. Har två mega finnar på hakan.
Idag när skolan börjar skulle dom komma! Bajs också!!!!
Nu kommer jag gå runt ochtro att alla stirrar på min haka hela dagen..........
 
Hoppas att alla har sovit gott?
Jag har sovit som en prinsessa brevid min fina prinsessa. 
Är väl lite trött och nervös kanske. Men det ska säkert gå bra.
Fattar ni hur jobbit det kommer att bli att behöva anpassa sig efter en buss till skolan varje dag?
Jag har ju gått i skola i gråbo hela mitt liv , så har aldrig behövt åka buss förut :( 
åå vad jobbigt.
Men nu ska jag äta lite frukost och räkna ner minutrarna tills min död.
Hörs sen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0