-Emmis! ♥ -

Jävla cpdag.....

Hejhallå.
Detta har verkligen inte varit en bra dag. Den var inte bra någonstans faktiskt.
Började dagen med matte, helt okej.
Sen skulle vi ha språk. Asså det var helt kaos, orkar inte gå in på detaljer. :P
 
Jag har ALDRIG kännt mig så här ensam förut som jag gjorde idag.
Jag är verkligen inte en person som gillar att lära känna ny människor ensam.
Det är helt okej om man lär känna någon ny med en person man redan känner om ni fattar vad jag menar.
Jag är ju så jävla blyg så jag vågar knappt prata med någon, det funkar inte för mig att bara slingra mig in i någras samtalsämne bara sådär.
Jag känner ju kanppt någon på den där skolan. Helt forever alone typ.
Hade sofia gått på samma skola hade det varit okej , men när hon inte ens gör det ......
Ja , det funkar bara inte. 
Jag hatar att vara beroende av henne. Men det är bara så det är. 
Jag behöver sofia. Jag är helt jävla beroende av henne. PUNKT SLUT!
FYfan för gymnasiet :(.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0