-Emmis! ♥ -

Jag visste att den här dagen skulle komma..

åååå jag blir så arg på mig själv.
Stressade som en tok ifrån skolan idag för jag tänkte att jag bara hade en timma på mig att komma hem , äta , byta om för att sedan dra till stallet och göra iordning cymric inför ridprofilen.
Men såklart har jag tappat bort mitt skolkort när jag skulle hoppa på bussen.
Visste att den här stunden skulle komma.( Tappade bort mitt kontokort 3 ggr i sommras 
Iallafall , fick låna bästis fritidskort hem.
Sen när jag kommer hem ser jag att flingorna är slut , så i all hast vänder jag mig om och öppnar skafferiet och bestämmer mig för att göra havregrynsgröt.
Men vad händer när jag ska ta ut havergrynen ?
Jag välter ut makaronförpackningen och hela golvet blir täckt av makaroniiiisss.. :( 
Sen när jag har slängt i mig gröten och 1 banan , ja då inser jag att jag har missat en hel timme i min tidsplanering :P 
Jag ska ju inte rida förens klockan 6 så behöver inte vara i stallet förens klockan 5 :S
Ibland orkar jag bara inte mig själv! :D
 

Kommentarer
Postat av: REBECCA

Hej!
Ny header och design på bloggen :) Kolla gärna in och skriv en liten kommentar vad du tycker.
XOXO Rebecca

2012-08-29 @ 17:37:01
URL: http://magicstory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0