-Emmis! ♥ -

Jag vill att ditt hem blir där jag hänger min hatt.

Godkväll.
Kom hem ifrån linus för en liten stund sen.
Var lite trevligt och träffa dom faktiskt, har inte träffats på mer än ett halvår så pratade lite minnen och så :) 
Nu ligger jag i min säng och typ halv sover. Är jätte jätte trött.
Har både tränat dressyr idag (  som gick grymt btw ) och varit ute och sprungit! 
Grym jag är heheh.
 
Juste , wiwiwiwiwiwiwiw.
Ska antagligen träffa amanda med nästa vecka.
Ååå  , vad jag har saknat henne. 
Men nu måste jag sova. Ska upp 7 imorgon och fodra.
Puss ♥
 
 
hahah , har så många mer fula bilder på mig och amanda som är SÅHÄR HEMLIGSTÄMPLADE!!! 

Kommentarer
Postat av: linnea

Vilka tränare tränar du för och vad tar dom ?
Har precis köpt häst och letar efter tränare då jag ska börja träna.
kram

2012-08-09 @ 15:16:12

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0