-Emmis! ♥ -

Jag suger på att blogga hahahaha!

hallihallå.
kom precis hem ifrån stallet. Gick jätte bra att massera dom! 
Båda var jättefina i kropparna så ingen behandlig krävdes idag! :D 
Fick beröm av henne att jag hade ridit cymric jätte bra och att jag hade varit jätte duktig! ;) 
Kännde mig lite stolt då..
Nu ligger jag i min säng och lyssnar på musik.
Känner mig lite rastlös. Får la gå ut och gå eller något kanske.
Vet inte, men jag hittar nog på något att göra.
Justejuste imorgon kommer Sofia äntligen hem. Fasen vad gött! 
Men nu ska jag sluta babbla , detta blev inget intressant inlägg endå! :S 
Hejdå! 
 
Jag har tråkigt , oki ??? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0