-Emmis! ♥ -

Obs: Fula ord i inlägget!

Asså jag är riktigt jävla arg på denna dagen.
Fan helvets jävla skit hora

Okej , förlåt mig för mina fula ord, är väldigt väldigt arg och sur just nu.
Skolan var ju som sagt sämst idag, vill verkligen inte dit imorgon.
Sen så fick jag precis reda på att det ska börja två till i min klass (vilket jag inte har något imot så sett)
Men det var ju bara så att jag hade planerat att sofia skulle börja i min klass.
Men det känns ju rätt kört eftersom vi redan nu är uppe i antalet 29 st och kommer bli 31st med dom två nya.
Så ni fattar. :(
Så nu ligger jag och funderar på hur jag ska lösa det här i-landsproblemet.
I värsta fall får vi byta till en annan skola med samhäll-beteende. Haha.
Nä okej där överdrev jag väl kanske.
Men vi får se hur det blir med det.
 
Nä nu måste jag sova. Klockan är ställd på 06:15 imorgon.
Orkar inte. Ännu en andledning till mitt arga humör.
HEJDÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0