-Emmis! ♥ -

It ´s just a bad day , not a bad life!

Fyfan vilken dag asså! Orkar inte.
Vaknade imorse och var dö trött. ( dock vaknade jag upp brevid en underbar person , typ det enda bra med hela dagen... ;) ) 
Sen när jag skulle duscha höll jag på att svimma. Var verkligen jätte läskigt.
Och träningen idag gick verkligen sämst. Och jag som ska tävla nästa helg.
Det kommer säkert gå åt helvete.
Sen hade jag tänkt att sova hos sofia ikväll , men tror ni att det var okej för mina föräldrar?
Svar nej.
Bryr jag mig om det? Nej. Krim jag är jagvet!
 
Imorgon börjar jag 1:an. Kan ni förstå det eller?
Lilla jag ska börja på gymnasiet. Fyfan vad läskigt. 
Jag är så rädd så jag tror att jag dör! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0