-Emmis! ♥ -

Inbrott!

fyfasen. Kom precis hem ifrån stallet.
Allt var frid och fröjd. Vi kommer till stallet och börjar lägga in alla höpåsar till hästarna i båda stallen.
Precis när jag ska gå och pussa lite på min prins så ropar mamma nerifrån sadelkammaren.
''Jag tror vi har haft inbrott inatt.''
Så jag går ner och kollar, då är det några jävla nötter som har hackat sig igenom väggen och försökt ta sig in den vägen.
Eftersom vi inte hade några nycklar med oss ( fast vi hade ju inte rört dörren endå ) så visste vi inte om dom lyckats ta sig in eller inte.
Så vi ringde en i stallet som fick komma dit.
Och hon öppnade dörren medans hon pratade med polisen.
Dock var varken sadlar eller något annat stulet. ( tur att mina fina sadlar var kvar. )
Så vette fasen vad dom där nötterna var ute efter! :O
Menmen , vi lever i en värd fylld med idioter. Nu ska jag äte frulle ! :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0