-Emmis! ♥ -

I'm holding on your rope Got me ten feet off the ground.

kpovkpkvpkvpäkväpdkv vad sur jag blir.
Klockan är fan 6 och jag kan inte somna om!
Jävla sömnproblemsskit! Aja får la helt enkelt gå upp och göra lite frulle då min mage skriker av tomhet.
Juste villl ni veta en sak? 
Jag har gått ner 2 kilo till.
Så nu har jag gått ner sammanlagt 10 kilo sen jag började gå ner i vikt i mars :D
Jag är så jävla grym!!! B-)
Butbut , now am i not going to talk so mutch more becuse im going tu det kitchen and im going to do some flingor and yoghurt my big favorit!
We heares so mutch later! ;)
(oseriös engelska!!!!!)  
 
åå vad jag saknar min 3a, åå vad jag saknar det rummet, åå vad jag saknar min fredperry tröja
Och åå vad jag saknar det året :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0