-Emmis! ♥ -

Ibland måste även jag få gå ner.

Det var länge sedan jag kännde mig så här nere faktiskt.
Ni som följt mig ett tag vet ju att jag hade nån sorts jobbig gråt period i vintras.
Just idag känns som en sån faktiskt. Nere/gråt dag. :(
Borde vara lyckligare än någonsin. Jag menar vinst och allt.
Men endå så sitter jag här i min säng och allt jag vill göra är att gråta.
 
Så jag ska inte blogga mer då jag lovat mig själv att inte blogga när jag är ledsen.
Bloggen blir så tråkig och deppig då. + att jag vill inte att folk ska tro att jag är svag.
För tro mig. Jag är starkare än vad ni tror.
Vi höres imorgon istället :) .
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Vanessa

heej.
jag tycker du och din blogg är JÄTTEFIN följer den varje dag, men jag undrar om du skulle kunna göra en header till mig om jag skulle skicka bilder?

2012-08-26 @ 23:19:57
URL: http://nattstad.se/vanessaalin

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0