-Emmis! ♥ -

Hiss och diss

♥ Till mäniskor som verkligen vågar säga vad dom tycker och kan respektera att alla inte har samma åsikt.
Önskar själv att jag vore så modig så att jag bara kunde spruda ur mig mina åsikter och sedan skulle kunna stå för dom.
Men nu är ju jag lite som jag är.
Den lilla oskyldiga som bara står vid sidan av och håller med alla andra. ;) 
 
♥ Till musik som får en att bara vilja hoppa runt och dansa! 
Jag bara älskar att stoppa in ett par hörlurar i öronen och leva i min egna bubbla och bara digga med!! 
 
♥ Till att skolan börjar snart.
Hahah , hissade samma sak förra sommarlovet med. ;) 
Nämen jag tycker det ska bli sjukt skönt med att komma tillbaka till rutinera.
Nu sover , äter och degar man ju typ bara. Jag är en människa som behöver rutiner.
 
♥ Till min älskade mamma och pappa som betalar och jämt ställer upp för mig med mina hästar! 
Är grymt tacksam för att jag får ha Juppe och cymric! 
Även om jag inte alltid visar det! 
Ni är verkligen dom bästa!! :D  
 
♣ Till folk som ska facebook hetsa!
För fan skärp er.
Sen vill jag när jag endå är igång passa på att dissa folk som kallar folk saker som hora tex bara för att man blir arg!
Men vafan?
Det visar ju bara på omogenhet och på att man inte vet ords betydelse! ;) 
 
♣ Till små barn som tror dom är så stora och går runt och leker något.
gå hem och lek med lego och kom tillbaka när ni växt upp...
 
♣ Till att jag är så jävla feg och rädd för vad folk ska tycka och tänka hela tiden! 
 
♣ Till löshår som syns!
Det är så fult när man har löshår och man ser att man har det ( undantag finns) 
Hahaha , Bland det fulaste jag har sett är var när jag var i falstebo.
Då var det en tjej som hade tunttunt ljusbrunt hår. Och övehåret var JÄTTE tuperat och sen var det som att hon typ hade tupperat upp allt hår på över huvudet . Sen i mitten var det jätte tunt och så hade hon löshår så man såg fästena.
Jätte svårt att förklara , men fult som fan var det iallafall ;) 
 
♣ till folk som lägger upp bilder på sin kropp och sedan redigerar sig smalare..
Om man nu inte är nöjd med sin kropp, varför redigerar man sin bild istället för att göra något åt den? 
En redigerad kropp ger dig inte bättre självförtroende! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0