-Emmis! ♥ -

helvete!

Oh herre gud , vilken störd kväll det var igår.
Först var vi hos stephand där det kom rätt mycket folk ( nejnej  grannarna klagade inte , hehehehhe ) 
Och sen aaaaaa. Drog jag och några vidare.
 
Just nu ligger jag i min säng. Har tvär ont i min fot. Tror nog banne med att jag har stukat den. :D 
Heheh , gud vad lyckad jag känner mig.
Menmen , en stukad fot stoppar inte mig. Ska rida med bt idag , och imorgon ska jag äntligen träna för pia! :D :D :D 
Wihooooo! :D 
Men nu tänkte jag sova en stund till.
Vi höres! ;) 
 
Bilderna har inget med igår att göra , kännde bara att jag är rätt krim på dom! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0