-Emmis! ♥ -

FUQ U!:***

Godkväll.
Fick mig ett litet cp ryck för en timme sen eller två.
Fick hur mycket energi som hellst.Dansade omkring och löjlade runt helt enkelt.
Måste ha kommit ifrån superflingorna jag åt som dessert! ;) 
Skönt att man kan spela tönt dåochdå. ;)
Nu har jag precis tagit hand om min tvätt som kom inlevererad in på mitt rum av min kära mor.
Haha , tur att jag har henne som fixar och donar åt mig. För tvätta det kan inte jag.
Det hade säkert slutat i katastrof endå.
 
Juste pratade med sofia på skype förut.
Nu är inte den dumma fisen säker på om hon vill byta till lerum längre!!!!! :@
Blir lite suris , men jajajajaja.
Jag överlever väl.
Bara hon kommer hem snart. Skanar fan ihäl mig.
Menmen , nu ska jag sova. Ska upp tidigt och hoppa med märta imorgon.
Höres då. Puss!
 
:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0