-Emmis! ♥ -

Ett jäkla tjöt om droger hit och dit?!?

Hejhej.
Resan till staden gick bra. Hade kul som vanligt med min bästis.
Dog lite en gång faktiskt.
Vi satt på donken så kom en ''fyllis'' in och ville beställa en whisky mendet hade ju inte dom.
Då ville han ha en grogg istället. haha.
Sen blev vi/ sofia uppraggad av en kille som ville sälja knark till oss. Störde mig fett mycket på han.
Vem visste att det kunde hända så mycket på donken? ;) 
 
Iallafall, nu ska jag komma till andledningen till varför jag började skriva på detta inlägget.
När jag stod och borstade gaddarna så kom jag på varför jag har fått så många småsmåsmå finnar som sedan försvinner.
Det är ju för att jag har min mens nu.
Dah.
Blev ju så förra gången med om jag tänker efter. Vilken tur att jag vet att dom snart fösvinner då :D 
Jag vet. ANTECKA DETTA SNÄLLLA! 
 
Men ska sova nu. Är helt död. Nästan bokstavligt talat.
Vi höres imorgon ! :D 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0