-Emmis! ♥ -

It was not your fault but mine And it was your heart on the line I really fucked it up this time.

Oh shittespommefrittes, har helt glömt bloggen idag tyvär :(
Men bästis har ju kommit hem så jag har haft fullt upp.
Dock har vi inte gjort ett skit , förutom att hitta en kanot i sofias hus.
Sen har vi typ kollat på allsång på skansen och nyss hade jag världens bråk med min morsa!  :S
Juste , sen tuggade jag sönder min tung piercing med.
Jag skulle ta ett chips , och så vipps så bet jag av halva kulan ;) 
Men palla blogga nu.
Vi hörs ikväll eller imorgon! :D 
 
 
R.i.p min första fina rosa kula! :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0