-Emmis! ♥ -

Du är tröst gråtna ögon.

Det är så  mycket hela tiden.
Inlämningar , prov, viktnedgång , stallet , två hästar och en halt häst.
Gud hur hinner jag med allt ?
SÅ ni kanske förstår varför jag inte bloggar så mycket ? ;)
Idag ska vi ialafall till åby med juppen.
Känns som vi mer eller mindre har blivit stammisar där tyvär.
Hoppas bara att det inte är något allvarligt med honom , då dör jag hellre :(
Vi får se.

Skolan idag var helt ok.
Tänk endå. Det var ju för sjutton jullov för inte så länge sen ju.
Snart börjar jag gymnasiet med. Herre min skapare vad tiden går fort.
Jaja , nu ska jag inte klaga. Vill ju inget hellre än att börja gymnasiet just nu faktiskt.
Men nu ska jag gå och bajsa.
Hör av mig så småning om. :D





Kolla vad liten jag var för typ ett årsen.
Hihihihi  , ser ni att jag nästan har lika fin hy nu som jag hade innan.
Mannen , det går bra nu !

Kommentarer
Postat av: Therese

jag har en tävling på bloggen just nu där du kan vinna ett armband, kika in och se ifall det är något som passar dig- http://lifeoftessy.blogg.se/2012/april/ny-tavling-i-samarbete-med-xenobia-design-vi.html

Och om du gillar min blogg så kan du gärna gilla den på facebook: http://facebook.com/lifeoftessy.



Kram på dig! :D

2012-04-03 @ 19:30:23
URL: http://lifeoftessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0