-Emmis! ♥ -

your so naive.

Shenare  , fick tag på en data trotts allt .
Har precis slutat och sitter nu  hemma hos min gosi.
Skolan var tråkig -.-'
Hände la inte så mycket.
På idrotten , var vi borta på vallen och spelad la crosse och fotboll.
OCh finns bara en sak att säga . Jag är BÄST på fotboll.
Helt klart!
Nu ska sofia packa lite saker och sen drar vi in till stan och piercar min navel.
YEEAAAH.
TAgga min dööd lixom.
ne men jag klara det här , jag är ju en tyff brud ..
Ikväll blir det kräftskiva i stallet en liten stund -.-'
Man måste ju  vara social lixom.
Hade mycket hellre vart med mina underbara vänner  , men men .
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0