-Emmis! ♥ -

vad är det här ?

vad är det med mig ?
Jag har världens bästa häst , familj , vänner & pojkvän.
endå känner jag så här igen.
Känner mig sådär olycklig igen.
Men jag kan inte hjälpa det.
hur jag än gör så blir det bara fel.
Känner mig obetydlig , hatad.
Vet inte vad jag har gjort.
igentligen är det inte ett dugg synd om mig , för jag har la satt mig i den sisten själv. eller ?
Men endå  , jag vet inte vad jag gör ?
För vad jag än gör så blir allt fel.

Tro att jag bara vill ha uppmärksamhet .
Tro vad fan du vill,'
men min blogg, jag skriver vad jag vill.



Kommentarer
Postat av: hahahaha

åååh jag heter emma ååååå gud Jag har världens bästa häst , familj , vänner & pojkvän. åååh vad synd det är om mig, ååh gud .. blablabla ... du ljuger därför känner du dig olycklig ... ;)

2011-09-05 @ 16:24:49

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0