-Emmis! ♥ -

sug sug sug! .

Mengodmorgon.
Jamen jag är uppe med tuppen jag .
Heheh  , nemen vaknade la för en timma sen ungefär.
Har duchat och tvättat naveln och så ;)
Nu sitter jag  här och har precis ätit godaste flingorna . Special k.
Måste städa mitt rum med.  KUL !
Fast nä.
Sendan ska jag la dra mig bort till mitt gos och träffa henne. Sen ska vi  tydligen kolla på när emil spelar match ..
Jätte kul för jag älskar ju verkligen fotboll ?
AHh  juste .
Vi ska få en kattunge :D
Det  är så att våra grannar har fått massa kattungar och då bestämmde vi att vi ville ha en.'
Mamma och sandra vill kalla den missy,  men njää.
Är det inte lite tråkigt eller ? :O
Den borde typ heta cicci , stina , sessan eller nått sött .
Aja , här får ni  bild på  naveln med :D
pussss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0