-Emmis! ♥ -

@sjukhuset.

JA , min syster ligger på sjukan.


Kom hem ifrån skolan förut idag.
Så säger mamma att dom ska till vårdcentralen med sandra.
Jag bah '' är hon sjuk ? ''
Tydligen så hade hon 39 graders feber, ont i magen och spydde.
Och min mamma är väldigt töntig , så sofort sandra har det minsta ont eller är sjuk åker dom in till vårdcentralen.
HAhaha , tänkte jag.
! timme senare ringer mamma och säger att dom är påväg till östra.
Tydligen misstänkte läkaren att det var nått med blindtarmen.
Yttligare några timmar ringer hon igen.
Hon berättar att sandra får dropp och ska stanna för natten.
Och massa mer ...
Tycker så fruktansvert synd om min syster.
För alltid är hon sjuk, skadar sig eller nått annat.


Sandra om du läser det här.
Vill jag att du ska veta att jag älskar dig,
fasten du är dum i hela huvudet !
kom hem frisk nu.
puss gumman!

www.sandrajohanssoniis.blogg.se



- finaste och sötaste lilla lillasystern man kan ha.
Älskar dig..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0