-Emmis! ♥ -

så här gick det med lillan ..

Var ju på åby idag och skulle besiktig om lillan.
Allt såg bra ut på böjprovet ( idag igen )
men vid longeringen vart hon fortfarande halt i  höger fram.-.-'
Då börjades det med att försöka lista ut vad det var med henne.
började att känna igenom henne men hon kännde inget eller så.
Sen bedövade hon i hovleden.
Fortfarande halt ( vilket var posetivt för hade hon inte vart halt då kunde det vart mycket värre)
sen bedövade dom nått mer , = inte halt längre.
Så det tyder på att hon har vrickat sig.
Så nu ska hon få  metacam i 10 dar och vila i 3 veckor.
Sen tillbaka och kolla om det är bättre .
Är det det ska hon sättas igång i 1 månade sen kan hon besiktigas om :(
Men malin sa att vi får komma och hälsa på henne och så.
Och är hon frisk om 3 veckor fick jag gärna komma och rida henne när hon sätter igång henne.
Jag har ju lixom redan bestämt mig att jag ska ha henne , så jag ska vänta tils hon blir min.
För jag vägrar släppa taget om henne. För hon är för perfekt för det.
Skiter i vad doom andra i stallet säger .

Kommentarer
Postat av: falter'

Hejsan, har du en iphone? 3G/3GS eller 4?

Då har du chansen att vinna ett GRATIS skal för max 500:- hos mig. Det är jätte enkelt bara att skriva att du är med! Kram :)



http://falter.blogg.se/2011/september/vinn-valfritt-iphone-skal.html#comment

2011-09-07 @ 09:18:03
URL: http://http:/falter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0