-Emmis! ♥ -

ponnyn stavas elit.

Hopptränade idag då.
Och herregud säger jag bara.
Kom upp till manegen och såg att det skulle vara trekombination och en kobination.
Och lite andra markarbetsövningar .
Och ni som inte vet så är jag hopprädd.
Hade nämligen en period i höstas /vintras / våras
när juppe stannade hela tiden och jag flög av nästan varje träning.
Men nu är han som en helt ny häst.
Man märker hur kul han tycker att det är.
Han är pigg och glad och , åhh :D
Blir så  lycklig av att se honom så glad.

Iallafall.
Han hoppade som en gud idag ,
Oc inga som hellst promblem med kombinationerna hade vi heller.
Hoppade till och med 70!?!?
Älskar min häst.
Bäst är han ! ♥


Du och jag genom allt  ,
jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Anonym

När kommer filmen på provridningen :D?

Kan du inte filma när du rider dressyr och hoppar juppe? Skulle vara sjukt kul att se :D

2011-09-22 @ 22:46:14

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0