-Emmis! ♥ -

när alla andra svek var det du som stog kvar.

Har seriöst haft bästa dagen idag.
Var först i stallet , träffade min älskling.
Då ringer mamma och berättar att wendsday ska besiktias imorgon , och om hon går igenom.
Ja då är hon min.
Då kommer alltså jag få en till häst imorgon.
Fatta om jag är glad.
Sen iallafall cyklade jag hem till sofia ,
Till min förvåning var älsklingen och krocko där med.
Hade det lite mys där oså .;)
Kom hem och åt två ostmackor.
Älskar verklingen hönökaka med gräddost. ♥
, hörs om en liten stund godingar.

Åhh , min bästa vän skrev just i chatten.
Om ni endå inte har något att göra , vrf inte kontakta mig ?
Bara att skriva till mig i chatten.
NEJ  jag har inget att göra !



Kommentarer
Postat av: Tove

okej låter ju bra:) ja det är det:D

2011-09-27 @ 08:00:10
URL: http://tovebernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0