-Emmis! ♥ -

men spela över.

Asså haft typ sämsta dagen .
Inget har gått som jag har velat alls.
Vart på almänt pmsigt humör och blääääääääääääääääääää.
Sen blir jag så jävla sur på min äckliga mentor.
Hatar henne , så äcklig är hon..
Hon har typ förstört hela min dag
Har äckligt so prov imorgon med.
Första världskriget.  Och jag kan ju allt om det och så (  host )
Nämen förlåt , men jag är bara allmänt sur.

Skrittade iallafall ut jupps idag , pallade inte mer.
Var tvungen att rida kännde jag.
Vill bara säga att min häst är underbar och jag älskar honom.
DÅ VET NI !  :)
Imorgon tror jag att jag drar mig till min tjej i öjersjö  , eller så stannar jag hemma i gråbo
och kolla på film med min gosiga fisunge.
Vad jag än hittar på så  blir det nog braigt , eller hur ? :)
Aja , nu måste jag sova , bara för attt jag är skabb .
Godnatt!

Om 13 min kan man säga imorgon!

Kommentarer
Postat av: Malin

- Jo, jag förstod vad du menade! :)

2011-09-16 @ 00:09:14
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0