-Emmis! ♥ -

men snacka om fail.

hahahha ,
Som ni kanske vet så  gillar jag att sjunga .
Hahaha ,
så hade tänkt lägga upp en video när jag gör det.
Hörde nämligen en annan dam gör det på fejan
Så  tänkte lite.
'' Hon vågar lägga ut den fast det låter sisådär.''
Så varför inte ? :D
Jag vet att jag inte sjunger bäst.
Men kan vara kul endå .
men iallafall.
Nu till saken , nu fungerar det ju inte att lägga upp videon -.-'
Blir så lack.
Jag som äntligen tagit mod till mig och så fungerar det inte :(
aja.
så nu skiter jag i det  .
Nu ska jag sova iallafall.
puss på rumepn .
JAG SAKNAR MIN EDDIE!!!!!!




Kommentarer
Postat av: Zima

Vilken fin blogg du har <3

2011-09-12 @ 14:03:24
URL: http://zimas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0