-Emmis! ♥ -

men gud.

har verkligen inte haft tid att blogga idag.
Efter skolan drog ju jag och sofia in till stan.
hahah , hände en massa där.
Blev skit trött och sommnade på bussen hem sen , alltså körde vi hårt ;)
Näämen.
Iallafalla , kom hem drog till stallet , red ut med Märta och sune :D
Kvällsfodrade.
Sen drog jag hem till min gosia eddie.
Typ kollade på film , hahah , mja rätt bra var den.
Sedan gjorde vi lite mer saker ochså.
Mysig kväll hade jag med bästa iallafall.
Nu ska jag se om jag hittar något att äta , har inte ätit sen i skolan ,
gosa ner mig i sängen.
Och så ska jag visa vad jag köpte i stan ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0