-Emmis! ♥ -

kunde inte blogga igår.

förlåt för inget bloggande igår men mamma tog datorn!
blää på henne.
kom iallafall precis hem ifrån skolan .
Hände la ingeet så..
eller jo.
Hahahaha otto och krocko skulle '' våldta'' sofia.
Så stänger krocko in henne på toan .
Så kommer otto bah , nämen släpp ut henne.
Och precis när krocko släpper dörren så flyger dörren upp och baaaam .
Träffar otto i huvet xd
hahahahahaha , och jag fick allt på film.
ska se om jag kan få  upp den på bloggen annars kolla min logg och gilla ;)

ohh , juste , sen var det några jätte söta tjejer i sexan som sa till mig att dom älskade min blogg
och att dom tyckte den var jätte bra:D
Blev super glad. Tack ni gjorde min dag  :))) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0