-Emmis! ♥ -

just hold my hand *?

kom just hem ifrån skolan så  sitter just nu i sofias säng och lyssnar på darin!
Sorry för att jag inte bloggade i morse men fick brådis så  aa.
Skolan idag har varit bra :)
Blir lätt så när man har en sån go klass ;)
Hihih  , räknade ut hur många sånna här poäng jag hade i  8:an ( ni vet om man lägger ihop alla betyg)
Och jag hade 220 p :D
Rätt bra eller ? ;)
iallafall  , vet  inte vad vi ska hitta på sen men vi kommer alltid på  ngt !
hörs . puss ♥
gammal bild ! :S

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hade du för betyg? :)

2011-09-01 @ 17:45:19
Postat av: Amanda

Hej, jag tycker att 220p är jättebra! Själv hade jag 225p (egentligen 235p, de tar ju bort det sämsta betyget) när jag slutade 9an! :)

Fin blogg har du dessutom! :)

Allt bra?

____________________

Det är en speciell dag för mig idag,

läs gärna varför på min blogg!

2011-09-01 @ 18:04:35
URL: http://ajeppesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0