-Emmis! ♥ -

Jag tänker på den dagen då du sa att det var mig du ville ha.

''Du är allt jag vill ha , du är min räddning idag''
Ligger i min goa säng och typ lyssnar på när amanda typ snackar skype.
Känner mig fett efterbliven som inte har skype.
Men man kan ju inte vara som alla andra jue .
Funderar på om jag typ ska säga godnatt nu eller nått.
Klockan är faktiskt 02:42.
Men ja , okej jag ska säga godnatt nu.
Godnatt mina underbara bloggläsare ,
tippar på att typ alla redan sover,
Men jag och amanda är ju typ lite assooow eb.
hihihihihihihih .
Nämen godnatt nu.
pussssssssssssssssssssssssssssssss ♥


Kommentarer
Postat av: isabella

Härligt!

Jo med lite musik blir allt bättre.

vad ska du göra idag? :)

2011-09-25 @ 11:00:23
URL: http://sixbillionsouls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0