-Emmis! ♥ -

jag är nog den lyckligaste i världen just nu.

Åhh , som jag skrev igår var ju eddie här :D
Blev jätte glad när han skickade sms.
Ska iallafall berätta lite om gårdagen mer detaljerat ;)


Började med att jag täffade sofia igen , mötte linus och robert en snabbis.
Sen så drog jag och sofia till campino och åt sallad och kebabpizza.
Drog till stallet , tog in hästarna.
Sen ringde emil så träffad vi honom.
Men eftersom jag inteville vara hemma hos mig och det inte gick att vara hos nån annan så
Var vi ute, men det var kallt så han drog hem.
Då ringde moa, och frågade om vi ville träffa henne , linus , linnea och robert,  så gjorde vi det.
Sen skulle alla hem , så jag och sofia drog oxå hem.

Och jag hade lite tappat hoppet om att jag inte skulle få träffa eddie .:/
Så jag gick där och vart lite halv ledsen ;)
Så skulle jag sätta på musik , så satte jag på your cal , och vad tror ni att jag får när jag precis satt på den låten ?
Jo ett sms från han :D :D :D
Aja , så träffa vi han , Var hemma hos mig en stund sen drog vi ut,
Träffade kevin och nicklas och sen drog vi hem till mig igen.
aa men typ så.

hej  ofrkar  ine
Repris bild , har inga bilder på denna datan  :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0