-Emmis! ♥ -

I´ll fight for you

It´s gonna take a lot to drag me away from you
There´s nothing that 100 men ore more could ever do
Just like the rain down in Africa
It´s gonna take some time but I know you´re worth fighting for!

Ligger och lyssnar på finaste låten.
I´ll fight for you - jason derulo ( orakar inte länka


Nu ska jag sova iallafall.
Imorgon ska vi origentera ( stav ?)
Hahah , känner tt det kommer gå toppen.
Jag och eddie ska vara tilsammans har jag bestämmt ;)
aja , om vi inte går vilse bloggar jag imon.
Lovar även att göra en dagens emma innan jag drar till skolan med .
Puss finaste!

Kommentarer
Postat av: iiiden med 3 i

hoppas du söv gött!:)

2011-09-30 @ 08:57:16
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0